Καραθανάσης Τάκης : Αναλαμβάνω την ευθύνη - Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου θα διορθώσουμε την εικόνα μας


Ο προπονητής του Μακεδονικού Τάκης Καραθανάσης αμέσως μετά λήξη του παιχνιδιού Μακεδονικού ΑΕΚ και την ήττα της ομάδας του με 3-5 προχώρησε στις παρακάτω δηλώσεις:


"Το παιχνίδι πήρε άσχημη  τροπή  για εμάς.  Μια αρχικά εύκολη νίκη για την ομάδα μου μετατράπηκε σε ήττα. Οι δικαιολογίες δε μου αρέσουν και αναλαμβάνω την ευθύνη της ήττας.

 Έχουμε περάσει και πιο άσχημες στιγμές,  η εικόνα μας θα διορθωθεί.  Έχω εμπιστοσύνη στους ποδοσφαιριστές μου.

Μπορεί να μην αξίζαμε την ήττα βάση ευκαιριών να δικαιούμασταν κάτι καλύτερο αλλά τα έχει αυτά το ποδόσφαιρο.  Θέλω να δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ΑΕΚ στον Μάκη τον Μαλούτα  και στους ποδοσφαιριστές της.

Ψηλά το κεφάλι συνεχίζουμε ..απλά χάθηκε μια μάχη  όχι ο πόλεμος."


Σχόλια