Σούπερ μεταγραφή-επιστροφή!! Ο Νίκος Ματούλας στον Μακεδονικό Κοζάνης | φωτο - βίντεο

Την κυανόλευκη  φανέλα  του Μακεδονικού Κοζάνης θα φοράει και πάλι ο Νίκος  Ματούλας που επέστρεψε στο ποδοσφαιρικό του σπίτι.




Σα να μη πέρασε μια μέρα ...

Ο έμπειρος  μεσοεπιθετικός  μετά από δυο επιτυχημένες  χρονιές  στη Γ' εθνική με τη φανέλα του Μακεδονικού Φούφα  επέστρεψε στην ομάδα της καρδιάς του.



Η σχετική ανακοίνωση του συλλόγου:
Το οδοιπορικό μιας ακόμη μεγάλης επιστροφής τελείωσε χθες το απόγευμα!!
Ο έμπειρος  μεσοεπιθετικός Νίκος Ματούλας  θα φοράει ξανά την κυανόλευκη φανέλα 
Ήταν επιθυμία του ίδιου αλλά και της ομάδας μας να ξανασμίξουν οι δρόμοι και των δυο !!
Η οικογένεια του Μακεδονικού τον καλωσορίζει και του ευχόμαστε καλή επιτυχία !!!




Ο Νίκος Ματούλας  σε δηλώσεις του μίλησε με τα καλύτερα λόγια  για τη θητεία του στον Μακεδονικό Φούφα αλλά και  και για την επιστροφή του στον Μακεδονικό Κοζάνης.  

"Στον Φούφα πέρασα δυο χρόνια υπέροχα.
Οι άνθρωποι εκεί μου φέρθηκαν  άψογα, ήταν σε όλα τους  πολύ σωστοί!  Ήταν κύριοι με όλη τη σημασία της λέξης.  Εύχομαι στη διοίκηση και στους  πρώην συμπαίκτες μου να πετύχουν τους στόχους τους..Το αξίζουν. Καλή επιτυχία  και στον νέο προπονητή  του Φούφα κ.Τέλη Τούνα.

Για την επιστροφή μου στον Μακεδονικό Κοζάνης  είμαι πολύ χαρούμενος και ευτυχισμένος που γύρισα στην οικογένειά μου, στην ομάδα της καρδιάς μου.  Όλοι το ξέρουν αυτό. Θα κοιτάξω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό."


Σχόλια