Βίντεο από την κοπή της πίτας του Μακεδονικού Κοζάνης - Τα συγκινητικά ευχαριστώ της Φανής Δινοπούλου του Αντώνη Σαριόγλου και του Ιάκωβου Γεωργιάδη!









"Ευχαριστώ από καρδιάς το Δ.Σ. του Μακεδονικού Κοζάνης για την τιμή που μου προσέφερε. Είναι τιμή που στο πρόσωπό μου τιμάται ένα μέρος του εθελοντισμού στην περιοχή μας όσον αφορά την κοινωνική προσφορά και την αλληλεγγύη στον συνάνθρωπο.

Εθελοντισμός είναι αξία, είναι αγάπη για το συνάνθρωπο.
Όταν ασχολούμαστε με τον ανθρώπινο πόνο και την ανακούφισή του γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι.
Αυτό που εισπράττω είναι ΔΥΝΑΜΗ για να συνεχίσω.

Ευχαριστώ

Με εκτίμηση

Φανή Δινοπούλου

Πρόεδρος Συλλόγου Καρκινοπαθών Κοζάνης"




Αντώνης Σαριόγλου

"Ένα βράδυ αρκετά περίεργο για εμένα και συναισθηματικά φορτισμένο ............ δεν μου δόθηκε λοιπόν η ευκαιρία να ευχαριστήσω  δημόσια τον Νίκο Παπαδημητρίου και τον Γιώργο Κατσίκα για την ιδιαίτερη τιμή που μου έκαναν με την βράβευση μου από τον σύλλογο που ανδρώθηκα αγωνιστικά τον Μακεδονικό Κοζάνης. 
Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω  όλους όσους παρευρίσκονταν  στην αίθουσα για την τόσο θερμή υποδοχή και εάν και απών για 18 χρόνια από τα δρώμενα του συλλόγου με έκαναν να νιώσω σαν να μην έλειψα στιγμή !!! Ελπίζω το ραντεβού σύντομα να ανανεωθεί !!! 
Σας ευχαριστώ εκ βάθους καρδιάς !!!"



Ιάκωβος Γεωργιάδης 
«Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε.
Μετά από  12 συνεχόμενα χρόνια στο Μακεδονικό δε γίνεται να μη πω μια φορά Μακεδονικός για πάντα Μακεδονικός.
Λυπάμαι που δε μπόρεσα να παραβρεθώ λόγω πολλών υποχρεώσεων μου στα Γιάννενα  και περιμένω να καμαρώσω  την ομάδα μου τον Μακεδονικό στα σαλόνια της Γ' Εθνικής.
Καλή διασκέδαση.»




Σχόλια